Hei alle punktskriftinteresserte!
Hold av datoen 18. november, for da skal Offentlig utvalg for punktskrift
arrangere en spennende punktskriftkonferanse. Hovedtema denne gangen vil
være elektronisk punktskrift med tilhørende bruksområder, dvs. effektiv bruk
av leselist, nettsider og ebøker. Programmer for konvertering av datafiler
til pent formatert punktskrift på papir vil også bli berørt. Det samme vil
OUPs 30-år lange historie bli.
Konferansen finner sted på Nasjonalbiblioteket i store auditorium, og den
vil også bli strømmet.
Program og informasjon om påmelding kommer senere, men sett av datoen
allerede nå!
Håper vi ses!
Mvh
Nina Tveter